hah...!

Tuesday, 23 July 2013

kes rogol dalam bulan poso

assalamualaikum.. rase nak menaip panjang sebab sedih, xpuas hati, kecewe, meluat, menyampah..

lame tak menaip rase nye.. iye lah, idea banyak tapi maleh..
eleyh, lagipun bukan ade org nak bace... tulih pun untuk luah kan ape ade dalam pemikiran je..
tadi duk godek-godel blog org, terbace la satu keratan surat khabar..

astaghfirullah.. tu mule-mule kuar dari mulut.. pastu KESIAN.. kesian sangat-sangat..
sebab stress je, ajak pakwe kuar memalam.. kekonon nak release tension lah tu..
sekali tu kene rogol.. a ah.. rogol.. pakwe die jahat pulak, siap kongsi ngan tige lagi laki lain..
ape lah.. binatang betul... hei, binatang pun mengawan tak kongsi2 lah pulak..
oke oke.. teruk lagi dari binatang diorang ni..

setan xde bulan-bulan poso ni.. so, tak bole nak salah kan setan kekonon dihasut oleh bisikan setan kan..? tak bole da gune alasan camni bebulan poso ni.. memang lah nafsu sendiri tu, memasing tu..
haaaaish.. kesian budak tu kene rogol... sedih tau, ape la perasaan budak tu.. kecewe hak untuk suami kene rampas secare kasar..! eee, geram pulak tetibe...

kene rogol tu, sakit satu hal... mesti la sakit.. sakit kat hati, sakit kat minda, sakit kat fizikel.. mental sakit.. aaaaah sume lah sakit.. kalau lah membuahkan hasil dalam perut tu kan, kan ke betambah sakit..sakit tu bukan sorang je tanggung.. sat family... ye, the whole family terase sakit tu..

ape la binatang sangat manusie nih.. suh kawin, bnyak lak alasannye kan.. tak kawin lagi la, belaja lagi la, tak cukup duit la.. pastu lahabau seko-seko merogol orang.. haaaish.. saham tu .. saham akhirat.. tp bukan bawak ke pintu syurga la saham-saham tu sume, bwak g nerake la woooooi.. tu pun kalo tak tau, tak tau la nak cakap ape..

aloooh bnyak nye menaip.. nampak sangat aku pun terase sakit hati lah dengan perbuatan merogol-rogol ni.. iye lah, kalau jadi kat ahli keluarge aku, rase nak je aku belasah seko-seko laki tu.. bunuh siat-siat kan..? tp bukan camtu care nye... mahkamah ade, biar law tentukan.. mntak-mntak kene la hukuman setimpal binatang-bintang yg bekeliaran dalam dunie ni yg keje merogol anak dare, jande, nenek, mak cik orang..

kite pun,doa lah perlindungan dari ALLAH.. mntak tak terjebak, mintak tak jadi mangse, mintak tak bersubahat, mintak tak jadi saksi dan lain-lain lagi..


No comments:

Post a Comment