hah...!

Tuesday, 4 June 2013

'nobody said it was easy'

aku juge manusie biase...
manusie yang terkadang mati dalam lamunan..
hanyut disapa memori silam..
memori itu yang patut aku nyah kan..


aku juge manusie biase..
manusie yang kadang-kadang kalah dengan mainan jiwe ..
manusie yang cemburu dengan kehidupan orang lain,
mendambakan kesempuranaan dalam kepuraan..
namun, di sebalik setiap senyuman itu, tidak terukir pahit jiwe rage yang ditanggung..

aku lah manusie biase..
yang terkadang benci kan kisah silam aku..
tidak mahu aku berpaling pade mase yang telah berlalu jauh itu..
tidak mahu aku balik dan tidak mahu aku mase itu berputar kembali..
cukup dengan kehidupan hari ini..
aku berdiri kuat tidak lagi terhincut-hincut..
tidak lagi dipapah ..

luka yang parah, kian menyembuh..
terjahit rapi..
jangan engkau berdarah lagi..
let it go..

burn my past, burn....!!



No comments:

Post a Comment