hah...!

Saturday, 11 May 2013

terkencing atas jambatan KLCC

assalamualaikum..

setelah 10 taun berlalu..
pekare ini masih segar dalam benak pikiran aku..
mase darjah 6, ade lawatan g KLCC..
kitorang lalu la kat jambatan KLCC tu kan, tingkat 40 lebih rase nye..
kawan aku tu, punye la gayat sampai terkencing kat situ jugak..
habis basah seluar die..
kesian die.. die gayat tinggi kan..
die tak nak pun lalu kat jambatan tu.. tapi cikgu seret la die.. tarik-tarik..
ye la, kalo die tinggal kat situ sape nak jage.. kite sume nak g menare KLCC yang belah lagi satu tu..
sebab tu la die terpakse jugah gagah kan diri jalan kat situ..
tapi tak pasal-pasal je kencing..
balik tu, die pakai suar baru.. cikgu beli kan lah..

eh, kawan aku tu lelaki tau..
jangan ingta lelaki tu berani sangat lah kan..

1 comment: