hah...!

Sunday, 14 April 2013

musuh itu, diri aku..?

assalamualaikum...


ade betul nye status yang aku share kat fb ni..
kekadang, aku nak buat jahat.. aku kene lawan diri sendiri, sampai kan rase penat sgt.. sampai kan rase macam bodo sangat.. kalau aku kalah melawan diri sndiri, aku rase kecewe sangat, nape aku terlampau lemah sampai kan bole kalah dengan kejahatan diri sndiri?

memang... aku ade kejahatan yang orang lain xtau.. mungkin ade yang tau, tapi xramai la..
sebab ape? sebab aku sorok, kekadang je terkeluar.. mungkin ade orang perasan, mungkin orang xbape nak perasaan jahat aku ni..

aku malu kalau orang tau aku ade sisi gelap..
aku harap sangat sisi gelap aku ni xbuat hal..
aku xnak jadi jahat.. tu je.. Ha Ha..
mengikut nafsu dengan beli baju, tudung banyak-banyak pun satu msalah... bape banyak baju aku beli, bertaun-taun simpan baru pakai.. sebab ape? sebab banyak sangat baju smpai kan tak terpakai baju yang lain tu.. Ha Ha.. bongok betul la.. [itu belum kire spende lagi tu.. Ha Ha, ni lagi bongok...!!]

well gud luck in battling with the dark side..
very well then... tata..

2 comments:

  1. a'aa kita kene "lawan" diri sendiri suapaya x buat jahat :)

    *kalau imah nak, imah gtau je akak nak brp gram... nanti akak bg no akaun.. pastu imah bg alamat n then akak pos :)

    ReplyDelete
  2. emel kat zarina_naniey@yahoo.com.my

    thanks :-)

    ReplyDelete