hah...!

Tuesday, 9 April 2013

keje yang xsiap..

assalamualaikum..

hai hai..
aku da taun 3.. sem ni aku ade FYP ( final year project ) ..
jadi nye, kene la anta proposal ikot tarikh yang ditetap kan..
kene anta bulan 5 nanti.. tapi memandang kan, sedang enak bercuti di rumah..
KONON la nak siap kan proposal..
tapi itu laaaaaaa...
AKU NI PEMALEH...!!

haaaaaaish. bile la proposal nye nak siap ni..
tulih sepatah, berenti berehat nye sampai 2-3 jam..
hadoooooi la..
dengar cite, Abu nye proposal da siap.. lame da die siap kan..
seronok nye kalau dapat rajin macam Abu, dan fokes yang tinggi juge..

duk kat UMK sane, alasan xnak siap kan keje mesti la kesusahan mendapat kan intenet..
duduk umah ni, intenet aku pakai sorang-sorang je, mesti la laju kan..
tapi tak gerak jugak keje aku..
kalo da gerak, mesti da siap da ni kan..?

No comments:

Post a Comment