hah...!

Thursday, 11 April 2013

kasih sayang mak abah...

assalamualaikum..

ni mak abah.. kekadang, mak abah suke pakai baju same wane bile g jenjalan mane-mane, atau g majlis org kawin, atau kenduri ke.. penah la, smpai gado-gado sbb nak carik baju yang matching.. penah jugak, abah nak pakai baju wane lain, mak nak pakai wane lain.. tp selalu, abah akan pakai baju yang mak da siap kan yang same ngan yang mak nak pakai.. kadang-kadang je, mak yang akan ikot pilihan wane yang abah nak..
kalo da due-due nak menang, nanti mak suh aku je pilih kan wane..
itu pun, kalo aku ade kat rumah la kan...



gamba ni, abah jd pokok eh.. mak jadi daun eh.. Ha Ha...

mak abah, kak teh nak balik kelantan malam ni.. duk umah jangan nakal-nakal..
jangan buek perang politik kat umah pulak yee..

No comments:

Post a Comment