hah...!

Thursday, 7 March 2013

seperti jadi sekali lagi...

assalamualaikum..

hari selase aitu..
banyak cubaan yang jadik..

aku buat salah yang buat aku serbe salah sangat dengan beberape pihak.. dengan niat nak bergurau, jadi mende lain pulak..
tak pe, put it on me.. blame it all on me..
i'm ok with it.. macam la tak penah jadi sebelum-sebelum ni..

satu... yup.. satu msj tu, mengubah segale..
luar nampak ok, dalam tak de sape yang tau..
i will make sure, no one among all of u know about it..
mende nye, same macam aku form 3 dulu..
kami ok dengan ending itu, kami bahagie dengan ending itu sampai sekarang ending itu tidak jd msalah pade kami..

tapi untk situasi kali ni, ending itu.. tidak akan aku praktik kan..
kenape...? bcause i don't want to be a apart of that ending..

mintak maaf kat sume pihak..
tak sengaje.. tak jadi da lepas ni..
insya allah tak jadi da..

3 comments:

  1. nape .. nk tau gak citer nape..

    done follow..jom singgah sini lak.. n follow sekali yea.. =) http://tengkubutang.blogspot.com/2013/03/wordless-wednesday-i-hate-this-bagi-3.html?showComment=1362620836873#c8233176151603559504

    ReplyDelete
    Replies
    1. panjang cerite nye... hoo hoo..

      Delete