hah...!

Friday, 15 March 2013

penat.. berhenti sekejap..?

assalamualaikum..

masalah.. haaaish, cite pasal masalah lagi..?
aku ni, ibarat tak cukup 24 jam sehari...
padahal, aku banyak membazir mase, bole pulak aku ckap mase aku semakin suntuk untk siap kan pelbagai keje tertunggak... dengan final year project nye, dengan mapping nye.. tempat mapping pun tak de lagi. da bagi kat gue musang sane, xmo pulak pegi.. pelbagai alasan kuar dari benak fikiran, mulut bercakap..

dengan perangai taik-taik sekalian... Ha Ha..
aku tak cakap orang lain buat taik ye, aku cakap diri sendiri..
terlajak perahu bule undur, terlajak kate..? terlajak perbuatan..?
nah, tanggung sendiri la jawab nye..

penat la penat..
penat aku penat dengan semue ini..
aku tak salah kan sesiape..masalah yang datang, carik hikmah nye.. bukan sume masalah tu negatif impak nye, terkadang ia datang dengan pelangi indah impak positif.. cume nye, tak sume hikmah tu untuk diri kite, kadag-kadang kite buat salah, besar hikmah nye kat kawan-kawan ke an..
seek for it...! then, u can handle those problems at your very best.. Ha Ha..
tapi itu la, aku penat dengan permainan dunie.. nak mati pun xberani, ajal entah bile nak sampai..
owh, bajet amalan da cukup je senang-senang nak mati mcam tu kan..?

rase nak lari jejauh dalam beberape hari.. tolak tepi masalah jap.. pastu da tenang, baru datang balik kat sini, cube selesai kan mane yang bule..


1 comment:

  1. Promosi Rainbow Al-Quran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013, ready stock.

    http://bit.ly/cd2aQx

    ReplyDelete