hah...!

Saturday, 30 March 2013

bermuke-muke...?

assalamaulaikum...

talam due muke? itu peribahase nye...
bermuke-muke, depan lain belakang lain..
owh come on la, boleh kate sume orang macam ni kot.. Ha Ha.. aku pun salah seorang la kan..
ye, berdasar kan pengalaman..
orang tak sedar diri je cakap orang lain bermuke-muke dengan bajet diri sendiri suci bak kain putih tak de palit kotor langsung..

heh...!
duk rumah depan famili mesti perangai lain kan..?
balik universiti, lain pulak bile jumpe kawan sekepale..
jadi orang lain lagi bile duduk dikeliling kawan-kawan dr kelas lain, kos lain..
lagi lain bile duduk satu kumpulan dengan para musuh.. kalau ade musuh la kan..
duduk pulak depan crush, ooooooooOoowh, mesti ade lain sikit..

kesimpulan nye...
sume orang bole tonjol kan pelbagai personaliti bergantung dengan siape die berhadapan, bercakap mahupun berinteraksi..
sile agak-agak sikit bile nak mengate orang lain muke talam dengan membajet diri suci..
jangan jangan... sedar lah, manusie tu manusie jugak...

sekian....

No comments:

Post a Comment