hah...!

Monday, 11 February 2013

tige tempat...

assalamualaikum..

aku juge seperti orang lain, berangan dan bermimpi.. teringin dan mengidam nak pegi melawat negare orang.
padahal, negare sendiri pun tak habis explore lagi..
due tempat yang sedari kenit aku teringin nak pegi ialah...
eh... tige lah, bukan due..
tige tempat yang aku teringin dan berharap aku dapat pegi ialah ....
 Belande, sebab nak tgk tulip je..
 Stonehedge , kat mane tak tahu.. HaHa
Machu Picchu kat Peru kalo tak silap...

aku tengok dan penah bace pasal tige tempat ni, aku bace kat surat khabar.. ye la, mase kecik-kecik dulu, umah ade da internet, tapi aku tak reti nak gune la pulak kan.. due tempat yang bebatu ni, pade aku menarik dan menimbulkan pelbagai persoalan.. yang tulip tu, hanye nak tengok keindahan dan kecantikan pelbagai warne tulip.. aku minat tulip okey.... pastu ade kincir angin lagi, bole la nak feeling2 model kat sane, bole la amek-amek gamba banyak-banyak..
 [ tak sedar diri, haha ]

jadi nye, sape nak bawak aku pegi nih..?

6 comments:

  1. hanimunn sini..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. u nak hanimun kat mane ni.. ade tige tempat tu kaaaaaan..

      Delete
    2. sume tempat tulaa...hehe

      Delete
    3. sile kan mengumpul duit anda..

      Delete
  2. wah cantiklah b/ground template..sesuai tau dgn b/ground post entry.

    #owh akk mmg nak sgt g belanda berangan nk ambil foto duduk tgh bunga-bungaan tu (padahal balik kg hubby kt taiping x pnh nk gi bukit larut,pun ada bga tulip).

    ReplyDelete
    Replies
    1. terime kasih.. penat main wane supaye nampak sesuai ni.

      eeeeeeeeyh, perak ade bunge tulip ke.. waaaa, xpenah tahu pun..

      Delete