hah...!

Saturday, 16 February 2013

"SEGMEN : Song In My Heart"

assalamualaikum..

Hai hai.. excited kemain nak join segmen.. Ha Ha..
ni segmen last aku join sebelum aku balik u..


ni banner rasmi nye.. kalo nak join, sile kelik banner eh..
ok, here we go..

tajuk lagu
  STEREO HEARTS

penyanyi nye
  GYM CLASS HEROES ft ADAM LAVINE

sebahagian lirik yang membawa makna
  My heart's a stereo
  It beats for you, so listen close
  Hear my thoughts in every no-o-o-te
  Make me your radio
  And turn me up when you feel low
  This melody was meant for you
  Just sin along to my stereo

kenape suke lagu ni..?
al kisah nye, mase tu aku ngah crush ngan sorang laki tu.. hi hi.. 
[ gelak gedik + malu-malu ] 
pastu, memang aku tangkap cintan ah dengan budak laki tu kan, budak laki tu pulak gune ringtone lagu ni.. pastu aku dengan perasan nye rase budak laki tu tuju kan lagu ni kat aku.. Ha Ha.. tak malu sungguh aku ni kan, suke hati je perasan.. bahagian chorus ni la konon nye budak laki tu tuju kat aku.. budak laki tu tak suke aku pun ha, aku je yang lelebih perasan.. aku penah tanye kat budak laki tu, die gune ringtone ni die tuju kat aku ke.. budak laki tu kate, eh tak la, die gune sebab lagu tu selalu kuar kat radio, jd die rase lagu tu best... Ha Ha, duuuussssssshhhh.. termalu aku di situ.. tapi, aku tetap perasan budak laki tu tuju lagu ni kat aku, aku tak kire..! nak jugak perasan macam tu..! 





3 comments:

  1. Hai ! Sally dtg check entry penyertaan...

    Sally dah follow :)

    ReplyDelete
  2. Salam.... Mia datang dari segmen yang sama dan follow sini

    http://www.mialiana.com/2013/02/segmen-song-in-my-heart.html

    ReplyDelete