hah...!

Friday, 1 February 2013

El Laberinto Del Fauno

assalamualaikum aku ucap kan kat sesape yang bace blog ni yang beragama Islam..

hai hai sume orang..
ape mende nye El Laberinto Del Fauno..? ini sebenar nye cite Sepanyol.. tajuk dalam English die ialah, Pan's Labyrinth.. cite ni aku first tengok mase kat matrik pahang dulu.. itu pun tengok sekerat-sekerat je sebab mase xcukup.. tgk part yang masuk kuiz je.. kuiz untk subjek English.. aku baru tengok lagi sekali ni.. itu pun, ade orang tolong donlod kan.. terime kasih.. hi hi

ape yang best nye, ape yang menarik nye..? ini bukan cite tipikal Melayu la .. xde la cintan-cintun, pegang rabe, seksi-meksi, aku cinte kau, kau cinte aku.. aku benci kau, kau musuh aku.. no..no..no..
no such things in this awesome movie.. owh satu perkare, kat aku cite ni best, tapi xtahu la korang minat genre yang macam mane kan..

ini cite fairy tale, tapi xde la prince ensem princess pinggang kerengge...
cite ini mengisah kan, sorang budak , princess gitu.. die ni pegi alam manusie.. kire mcam sumpahan ke ape entah, die mati.. lepas tu die hidup balik dalam badan manusie, dalam kehidupan yang lain.. diorang kan pecaye hidup, mati, hidup lagi, mati lagi, hidup lagi dan mati lagi smpai 7 ke 9 kali entah.. [merepek kan]
okey ape jadi seterus nye..?

tengok sendiri la.. die ade babak pembunuhan kejam oleh penjajah. ape kaitan penjajah dengan princess tadi? tak kan sume nak cite sini kan.. nanti tak best pulak kat sape-sape yang bepum penah tengok tu.. jadi, untk tahu kesudahan cerite.. bole lah donlod sendiri, pastu tengok sendiri.. cite ni walopun fairy tale, die ade moral yang tersendiri.. dan paling penting, xde babak atas katil ke, seksi2 xde..! cite ni bersih okey..

ini FAUN si KAMBING HENSEM.. mungkin keturunan KAMBING GURUN
 ini pelakon tambahan.. hai hai mate saye duduk kat tapak tangan..
ini penjajah tu.. si kejam...!

dari korang tengok cite melayu yang menampil kan pelakon melayu seksi-seksi..  baik korang tengok ni ha.. hooo hooo..

2 comments: