hah...!

Monday, 4 February 2013

A.L.O.N.G ..!

asslamualaikum..

hai hai.. korang ade kawan..? mesti lah ade kan..
hari ni nak cite pasal Along..

sape makhluk yang dipanggil Along ni..? Along merupe kan kawan sedari aku form 1.. kitorang same sekolah.. kitorang xpenah pulak duduk satu kelas, tapi kitorang bole rapat pulak.. mase sekolah dulu, kitorang duduk hostel.. penah sekali je satu bilik ngan along.. eh, ye ke eh..? sowie, tak ingat pulak ha..

along la yang selalu siap kan aku bile nak g sekolah, pakai kan bedak, pakai kan tudung, betul-betul kan tudung.. aku xreti pakai bedak, nanti mesti capuk-capuk.. baik buruk aku, along tahu aje.. tapi, kawan kan.. saling menerime, lengkap melengkapi.. HaHa..
macam laki bini pulak gayo eyh..

cite simpel-simpel aje la eh.. due-due masuk matrik.. along g Perlis, aku duk Pahang.. masing-masing ngan jalan masing-masing.. memang tak jumpe da, msj pun jarang-jarang aje ha..
kitorang jadi macam.... orang asing.. [ sedih sedih ]
kadang-kadang kalo msj pun, tak tahu nak cakap ape, kalo kol pun macam tak idea nak borak-borak..

sekarang.. umur kite da menjangkau 22 tahun.. walaupun banyak yang jadi antare kite bedue, kite tetap berkawan lagi.. lame tak jumpe along.. along, kalo ko jumpe aku, mesti ko tekejut...
aku MAKIN COMEL......!
keh keh keh..

eh tak payah la cite banyak-banyak. nanti panjang sangat entry ni..
along.. den nak ucap kan hepi belated bestday, 3 Februari aitu... den tak goma nengok ko soded-sodeh, den xgoma nengok kau duk ingat kat XXXX ibarat hidup kau da habis.. den doa kan kau elok-elok dunio, elok-elok jugak akhirat. Insya ALLAH.. den doa kan kau terbukak pintu hati, belanjo den masuk LEGOLAND..! along.. tak jumpo tak po, den tak lupo kek kau doh.. ingat yo, sajo maleh mesej.. nak kau tipon sebona eyh.. HaHa.. terime kasih banyak la kawan mo den.. along, jangan risau kalau bertambah boghek, xkurang sayang den kek kau doh.. HaHa.. golie la men sayang-sayang .. blueeeeerk.. hepi-hepi selalu kawan... (^^,)




eeeeeyh..? samo tinggi ni..

2 comments:

  1. samo tinggi eh.haha neh gamba biler?

    ReplyDelete
    Replies
    1. gamba raye aitu.. aku da xpendek da diana nyoor..
      aku same tinggi ngan along..

      Delete