hah...!

Monday, 21 January 2013

My 22-nd birthday

assalamualaikum.. 

alhamdulillah.. 13 jan 2013 .... ha, amek kau cantik punye nombo 13-01-13 .. 
alkisah.. 22 tahun yang lalu, seorang suri rumah kesakitan, anak yang dikandung 9 bulan da sampai mase nye nak keluar melihat dunie yang indah..si suami, Encik Samsunanwar, risau menanti anak dan bini, ibarat baru nak timang anak sorang.. padahal, ni anak ke-6... tanpe bedah, Puan Husni berjaye melahirkan bayi yang seberat 3kg ( kalo xsilap aku la) , bayi berjantina perempuan, berkulit putih ( bajet je ) , rambut hitam pekat lebat.... 

seeeereeeet seereeeet.. tamat intro.. yeaaaaay.. da 22 tahun.. alhamdulillah..  
there is no birthday party, not even a cake.. but then, i'm very shocked .. sebab ape..?
tepat pkul 12.00 am, tarikh da tukar kan --> 13 jan.. 
3 botol bedak...! budak-budak ni tabur kat satu badan aku, dari rambut sampai ke kaki.. 
campur-campur bau lagi.. paling xbole blah, bedak yang ade rase MINT siap masuk dlam mulut.. fuh~~ berangin mulut aku.. haha.. xsempat nak pertahan kan diri, kalah begitu saje.. haha.. terime kasih banyak-banyak yang terlibat.. 

yeeaaaah!! its really nice having frenssss around u.. bukan kuantiti yang kite mahukan, tapi kualiti ... ye, kualiti itu yang penting.. ape gune kawan sampai 1000000 orang, tapi xde satu orang yang mampu buat kite gembire..? cukup sekadar beberape kawan, kawan yang boleh menggile, kawan yang boleh kongsi masalah same-same, yang bole bagi pendapat.. kawan yang bekate benar, walopun kebenaran itu kite da nampak, cume kite nafi kan.. see? kawan jugak yang nampak dan ingat kan balik..

mase tu, emi cakap.. aku sem 1 ngan org lain, sem 2 lain dan seterus nye.. ye, memang aku xde bestfren kat umk ni.. [aku baru tersedar oooouch] ..u oll,  thanks for being my frens.. i hope u oll can be my frens, the best fren as long as i live in this world.. boleh x..? sob sob, sebak rase.. 


to Mr. Aidel.. terime kasih daun keladi, taun depan, taun depan taun depan taun seterus nye, nak lagi.. haha

4 comments: