hah...!

Wednesday, 15 August 2012

KEMPEN BERPAKAIAN SOPAN DI TEMPAT AWAM

assalamualaikum... 

aku menyahut seruan, dan tercipta la entry kali ini.. ( ade ke owang bace ni eh )
dengan tercipta nye entry ni, bukan lah aku cakap, aku ni tutup aurat dengan sempurna..
bukan-ukan

korang sume perasan x, sekarang ni, ramai-ramai dan ramai sangat manusie berpakaian SEKSI..? 
seksi di sini aku tuju kan kat kaum aku sendiri, iaitu PEREMPUAN.. kadang-kadang, aku yang segan nengok perempuan terbonjol-bonjol segale mende.. becakap dengan perempuan pun, kene lari-lari kan mate.. aku nye mate ni, nakal jugak kekadang ( mintak maaf )

perempuan pakai seksi
-pakai legging bukan seluar longgar
-pakai baju ketat bukan baju labuh dan longgar
-xpakai tudung free hair, bonjol-bonjol tidak ter-cover
-baju xcukup kain pastu jarang pulak tu
-elok bertudung, tapi baju ketat nampak bonjol-bonjol 
-pakai sekirt pendek, seluar pendek
-elok bertudung, tapi tudung pendek ( ni aku pun buat ni )

laki macam mane pulak..? 
laki ade je, pakai boxer kuar jalan-jalan.. 
=.=" ade ke patut..??

sebagai Islam, jangan la jadi Islam hanya pada IC.. 
seelok-elok nye, jadi lah Islam yang sebenar-benar nye..
mari lah menyahut kempen ini, berpakaian lah seelok nye.. 
insya ALLAH, aku pun nak cube improve care aku berpakaian.. 

terime kasih kepade penganjur, encik azrul.. ^__^
bole tekan gamba kalau ade sesape nak join segmen ni... 

sekian.. mintak maaf kalau ade yang xsenang hati dengan ayat-ayat di atas..

3 comments:

  1. Terima kasih kerana sudi menyertai kempen ini... Keep it up!!!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. xpenah nengok meh...?
      ha ha ha

      Delete