hah...!

Tuesday, 28 August 2012

gembire...

hari ni, rase gembire aje.. 
senang je hati ni..
lapang je rase.. 

tadi aku kire duit dalam tabung.. 
syiling aje ade dalam rm80.. 
bagi orang lain, itu mungkin sikit..
bagi aku, banyak lah tu...!
hi hi.. 
pastu... senje tu, aku g umah wan.. 
saje je jalan-jalan.. tekejut nengok pokok jambu eh ngah bebuah dengan banyak nyoo.
jadi, aku pun amek plastik, petik lah sikit.. 
petik dengan tamak nye.. padahal makan sorang-sorang je nanti..

due mende ni, buek aku gembire.. 
rezeki masih xputus datang, walopun aku rase aku ni jahat.. 
aku penah buat jahat kat kawan-kawan aku.. sebab tu aku ckap aku jahat.. 
tapi xde la bunuh ke rompak ke.. 


oooowh.. hari ni.. aku gembire dengan sume yang jadi tok hari ni..
owh, bahagie nye aku rase...!!
alhamdulillah.. terime kasih banyak, ALLAH ...

1 comment: