hah...!

Thursday, 12 July 2012

SETAN BERTOPENG KAN MANUSIE...

assalamualaikum dunia..

alhamdulillah, aku masih bernafas...
semalam, seorang teman telah mencerita kan satu hal yang membuat aku sedih..
terlampau sedih... ingin sahaje aku menangis.. tapi, tertahan-tahan..
dalam mase yang same, aku marah... MARAH tau x...??

SETAN BERTOPENG KAN MANUSIE... 

kejahatan itu..! tertanye-tanye , aku tertanye-tanye...
ape yang aku buat sehingge KAU busuk hati begitu sekali?
owh.. mungkin ini padah nye aku buat jahat kat owang lain.. dan di balas pule kat aku oleh orang lain..
what goes around, comes around... well said......

okey lah.. check diri sendiri balik lah..
sebelum ni kan, ade jek aku buat jahat kan..
mulut aku ni, aku sendiri label jahat.. ngaku terus...
aku bukan si serigale menyamar sebagai biri-biri..
aku bukan pure-pure bersih, tapi hati busuk..

ade jahat nye kat aku ni.. memang ade..
ade salah silap yang aku buat..
lepas ni, aku cube.. cube baik-baik lah..
INSYA ALLAH, terlaksane lah kali ni..
jage mulut, diam..!! cakap bile perlu ajek..

mungkin sinar bahagie datang lepas ni kan..
aku xde buat jahat kat orang, orang xde la buat jahat kat aku..
kan kan kan..??
mudah-mudahan lah..
kire, aku x kacau idop KAU, KAU jangan kacau idop aku tau..
pegi lah main jauh-jauh...

aku maaf kan KAU.. harap-harap KAU pun maaf kan aku..

kat teman yang mencerite kan perkare sebenar, terime kasih.. aku mnx maaf jugak lah, kalau ade ko tekejut pape hal yang aku penah cakap selame da 4 sem kite kenal ni.. mnx maaf sangat-sangat..
terime kasih bagitau, patut la aku rase xsedap hati jek.. erm erm..
selamat maju jaye dengan kehidupan sehari-harian..

(^___^)



1 comment: