hah...!

Saturday, 4 February 2012

blog medium meluah kan rase.. hahahhaha..

assalamualaikum..


sedar kah kite... 
aku manusie.. ko juge manusie.. 
aku x sempurne.. ko juge begitu.. 
atas muke bumi ni, memang tiade manusie yang sempurne.. 
kite pun xtau sempurne itu bagaimane.. 


aku buat salah.. ko juge buat salah.. 
ye, aku tau.. kelancangan mulut aku, keterlanjuran kate-kate aku itu.. 
ye, aku tau.. kalo aku dangan ko.. 
ko la yang baik nye.. 
aku la penyumbang masalah nye..
kalo aku dengan ko, ko la yang bagus nye.. 
ye aku tau.. aku tau sume itu.. 


selame ini.. aku selalu aje bising.. 
penah dgr kate-kate 
SILENT IS THE BEST SOLUTION 
diam ye.. erm.. aku memang xreti diam.. 
aku kan paling bising antare yang bising..
hal ini, sume pun tahu kan.. 


aku cume menyuare kan pendapat aku.. 
aku tak mintak pendapat aku diterime owang.. 
pendapat aku tu pun sebenar nye, buah pikiran owang lain.. 
owang tu, xberani nak bersuare.. aku tolong sampai kan aje.. 
pendapat ditolak. aku okey aje.. 
xde masalah pun... 


tapi itu lah.. 
disebalik ini sume.. 
pasti ade suare-suare yang ko xtau ape kate mereke.. 
aku xtau kenape aku terpilih untuk tahu..
aku tersepit dlam situasi kali niyh.. 
aku xmenyokong mane-mane.. 
tapi disebab kan tindakan aku yang awal-awal tu..
menampak kan, aku berade di pihak kiri.. 


TERLAJAK PERAHU BOLEH UNDUR-UNDUR
TERLAJAK KATE, TERIME AJE PADAH NYE..


maaf kan aku..
i am really mean it..

6 comments:

  1. kecewa betol bunyik nye sis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayang kengkawan mcm tu la jadi eyh..

      Delete
  2. mulut org xbleh tutup :)
    mgkin cara kita suarakan pndpt tu yg buat org lain xbleh trima.
    Mgkin jgk diorg yg xnak kalah :p
    Just do what you think right :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam aje la yg betul nmpak nye.. hehehhe...

      Delete
  3. Rilek sudah imah.. Maafkan je la sesiapa yg kecikkan hati kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku xde la kecik hati..
      entah.. aku tersepit aje...
      susah nk ckap bujek.. u don't know wat i know..
      ^^,
      kawan kan.. mesti le aku maaf kan..
      silap2... ptut aku yg g mnx maaf..

      Delete