hah...!

Tuesday, 27 December 2011

untuk kawan.. aku mnx maaf

assalamualaikum kawan..


mase mule2 masuk sem.. aku setie ngan kowang lah..
pegi kelas, dalam kelas, lepas kelas ..
aku dgn kowang lah.. 


makan siang, makan malam..
pun dgn kowang...


lepas tu, aku selalu lepak2 dgn bebudak kurnia jaya.. 
jalan-jalan dgn moto kesayangan.. 
aku heret rumate aku jugak.. 
kalo xde die, nanti aku sorang aje perempuan nye.. 


memang, aku sedar.. 
aku ade mate nak tgk.. aku ade hati nk rase.. 
aku tau, aku jadi x rapat dgn kowang kan.. 
malam aku, mmg dengan bebudk niyh.. bukan dgn kowang lagi..


petang-petang aku lepak pantai.... pun dgn diowang..
kenape bukan ngan kowang...?
pastu, sume jadi lain kan.. dah x macam dulu dah..


kekadang, aku rase aku yg kene pinggir.. 
kekadang aku rase, aku yg meminggir diri..
mungkin aku ni KACANG LUPE KAN KULIT..?
sombong ke aku skang niyh..?
aku yang salah.. minta maaf.. 
aku mmg xpenah salah kan kowang (jgn risau)
mungkin dengan mnx maaf aje, x cukup kan..
heh..sungguh aku rindu mase nak lelepak ngan kowang..
macam mane entah aku nk tebus sume ni balik..


kawan.. kowang penting...
tahu.. kalo aku serabut.. pastu aku dgr kowang bising2.. gelak2..
ade semacam, taman bunge wujud lam hati.. (bahagie lah) 
seronok tahu, tgk kawan2 seronok.. 
kalo kowang susah hati, aku pun susah hati ( ye ke eyh )


kepade DIARI aku.. 
aku mnx maaf sesangat.. 
aku memang jarang pegang enpon.. serius..!
aku topap pun bile perlu..
kadang2 tu, aku mnx rumate aku share kedit aje... 
(sbb malas sgt nk topap) 
manusie berubah.. aku xmo r la, idop ko dibebani ngan mslah aku..
well, ko pun tau kan.. aku niyh, sume mende jadi mslah kat aku..
sbb aku tgk, ko skang x macam dulu lah...
nampak sgt, ko serabut dgn dunie ko.. 
aku mnx maaf.. bukan aku xnak ade untk ko.. 
(xkan aku nk cakap kat sini pulak kan..?)


maaf kawan-kawan.. aku bebetul mnx maaf.. 
aku bukan reti nak cakap depan2.. 
nanti kowang rase pelik pulak.. (malu lah)
kawan-kawan.. kite lame lagi, ade lagi due taun lebih kan..
semoge aku diberi kesempatan tebus sume ini.. 


layak kah aku diberi peluang ? 
ye, aku rindu..
ye, aku sayang.. 
(ape macam jiwang-jiwang pulak niyh)

1 comment: