hah...!

Thursday, 22 December 2011

panjang lagi perjalanan

assalamualaikum..

selagi nyawe di kandung badan, perjalanan kat muke bumi harus di terus kan..
xboleh nak berhenti sesuke hati lah..
mungkin boleh jalan pelan-pelan..
xpayah nak gopoh lari lelaju...

rancang perjalanan.. iye.. rancang baik-baik..
tapi ingat lah, x semesti nye yg kite rancang tu jadi..
kite xde kuase nak tentu kan sume mende lah..

ape-ape jadi dlam perjalanan tu..
pandai-pandai lah timbang baik buruk nye..
tapi manusie kan.. selalu aje lalai..
sampai yang buruk tu jugak yang nak dipilih..
yang baik, kekadang tau.. tapi xde lah nak pilih..
nak pandang pun macam xmampu aje..
manusieeeee kaaaaaaaaaan~~


(xtau lah merepek ape pepagi bute niyh)

No comments:

Post a Comment