hah...!

Friday, 11 November 2011

yeaaaay untuk 11/11/11 ???

assalamualaikum.. 


heh.. 
kat FB, memasing duk sibuk perang status.. 
sume lah nak buat status pasal 11-11-11 


nombor cantik lah.. kalo beli nombor ekor,
BELUM TENTU KENE LAH..! 
haaaaaaaaaa.. 
sibuk lagi pasal, DAJJAL lah, FREEMASON lah.. 
[ini aku xmau komen lah]

pape pun kan, sume tu ALLAH dah tentu kan.. 
jangan lah amek , percaye 100% kat pape yang kowang bace tu [sape yang tahu , tahu lah ]

YANG PASTI nye lah kan.. 
ramai yang nikah 11-11-11 ni kan..?
tarikh cantik, senang ingat kan..? 
macam best lah nak abadi kan detik-detik manis.. 
ye dak..?


mesti ramai jugak mak-mak nak anak die lahir tarikh ni.. 
lagi-lagi yang lahir kat Terengganu.. 
nanti dapat ic 111111-11-xxxx
bukan main banyak nombor satu..!

ape jadi kat aku mase 11-11-11 
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeay..! 
virus merai kan tarikh ni sebaik mungkin lah.. 
lappy aku diserang pukul 2.11 pagi.. 
nice one lah VIRUS.. 
sayang kamoOo lebih laaaarh.. 



2 comments: