hah...!

Thursday, 10 November 2011

Dating Dating..

assalamualaikum.. 


hari ni, aku jalan-jalan.. sambil makan, aku usha manusise... 
suasane sekarang, sangat lah berbeze degan suasane 
5-6 tahun dulu.. 


kalo dulu, memang la ramai je remaje termasuk kanak2 berdating.. 
tapi, xde la daring sgt.. xde la berani nak pegang, peluk  apetah lagi bercium2 kat khalayak ramai.. 
[eyh.. aku penah la dating zaman sekolah dulu, sbb itu aku tahu...(?)]



zaman aku bergelar pelajar sekolah dulu, kalo g dating pun, g makan eskim.. 
g makan kat kfc.. g beli pen/pesel sesame.. ini mase dekat2 nak exam lah ni..
itu pun, ramai-ramai... nak kuar berdue, takut wooOoo.. 
sangat x berani lah.. 


itu zaman dulu-dulu, 


MACAM MANE NGAN ZAMAN SEKARANG..?


ape yang aku nampak.. 
ape yang aku perhati kan.. 
muke budak-budak, tapi....?
peluk-peluk, tanpe segan silu...
tangan tu, menjalar entah ke mane-mane entah, tanpe rase malu.. 
ade lah yang main dukung-dukung, 
(bajet romantik lah tu) 




macam ni ke anak bangse zaman sekarang? 
macam mane dengan zaman akan datang, kalo yang sekarang pun... [xtahu nak komen macam mane]


haish.. bukan nk kate diri sndiri baik.. 
tapi... 
nengok cermin , teliti diri lah kan..
aku pun, banyak lagi yang x betul nye.. 


semoge, kawan-kawan aku, kenalan aku, ahli keluarge aku, sesape yang bace ni, termasuk aku dan sume lah.. terhindar lah dr gejale xsihat ni...
malu kalo mak abah nengok tau...!
malu satu hal.. sedih satu hal.. 


p/s same-same lah baiki diri .. 

2 comments:

  1. bdak skng da daring imah.. ssh nk kawal.. adik ak pon same x terlepas.. sib bek sempat sedar.. dpat la sebijik dri ak,, geram.. sib bek da berubah.. huhu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete