hah...!

Tuesday, 23 August 2011

Kenangan bersaMa kad raya

aku akan gune loghat N9 yerk..  kalo xpaham, boleh la tanye (^^,)

assaLaMualaikuM..
nampak gamba ateh ni? segmen kali ni, anjuran beliau..
boleh la tokan kat gamba tu kalo nak join jugak..

den nak cito memori waktu den umo tigo boleh taun, waktu tingkatan satu..
waktu tu.. den duk ostel .. paling best la waktu tu..
memasing berlumbo-lumbo kumpo kad ghayo. macam ado pertandingan pulak..
sapo ado kad gahyo paling banyak, dio la paling hebat.. dio la paling femes..
konon la femes.. he he he..
(kumpo-kumpul)

waktu tu.. menarik sangat.. sumo excited nak dapek kad gahyo..
luar bilik masing-masing ado poti sughat .. (peti surat)
balik dari sekolah.. memang excited nak poie cek poti sughat..
nak nengok, ado tak kad ghayo tok den..
kalo ado.. muwahahahhaha. HAPPY...!
kalo xdo, KECEWO la jawab eyh..

poie sekolah, kawan den namo Amat hulou kad ghayo.. (hulou=hulur)
waaaaaaaaaaah.. sapo bagi ni Amat..?
Amat ckap, ni ABANG X bagi..
muwahahhahaha..
sukOo eyh dapek kad ghayo dari ABANG X ..
hik hik hik.. (^_^)
bertambah koleksi kad ghayo den..

waktu minggu terakhir seboloum ghayo,
kitowang pun kigho kad gahyo memasing..
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.. aku dapek paling banyak..!
aku monang... yes yes yes..
pastu baco kad ghayo kawa-kawan..
boleh kato ayat dalam stiap kad hampir samo yo..

baju ghayo bapo pasang. poso ponoh tak. 
buek kuih apo. nanti datang la ghayo umah den. 
ini la ayat dalam stiap kad ghayo.. samo yo pulak...

sekarang ni.. da tak macam dulu kan.. dulu owang ghajin boli kad ghayo, pehtu pos kat kawan-kawan.
series.. dapek kad ghayo memang seronok.. (^^,)
taun ni, kalo dapek SATU kad ghayo pun, da melonjak kegirangngan dah..

11 comments:

  1. sekarang ni kalau dapat kad raya..terasa berharga sangat kad raya tu kan..sebab sekarang ni susah da nak dapat kad raya yg orang kirimkan..

    ReplyDelete
  2. tau xpo..
    kalo dapat satu, senyum sikit.
    kalo dpat banyak senyum lebaaaaaaaaaaar..

    ReplyDelete
  3. meh address.fahz kim kad gahyo kat imah.hehhe..

    ReplyDelete
  4. haha.. cm taw je abg X tu spe.. kakakahhhh.. taun ni ak dpat 2 je.. huhu.. ado la gak.. :p

    ReplyDelete
  5. sibuk kowang nak tau sape abg X...
    g godek2 cito zaman form 1.. nanti mesti dapek tau sapo abg X

    ReplyDelete
  6. hahahha.betol2. memang sama je ayat2 nya. hahaha. =D

    http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/kenangan-bersama-kad-raya.html

    ReplyDelete
  7. hehe. takpe, faham2. yana org n9 jugak. ^^

    p/s : zaman kumpul kad raye mase dok hostel mmg paling best! :P

    ReplyDelete
  8. ayat biasa tu, hehe XD

    p/s : thanks join :)

    ReplyDelete
  9. wow.. pekat lagi pior nogori ni.

    sy bertanding ngn adik beradik kumpul kad rayo ni..hehehe

    ReplyDelete
  10. haha.. siap blawan sape lgi bnyk dpt kad.. memg semangat betul nih

    ReplyDelete