hah...!

Sunday, 14 August 2011

aku suko MATEMATIK, tapi bengap jugak...?

aSsaLaMuaLaikuM...

nengok tajuk tu? agak-agak apo yang aku nak tulih ni agak nye eyh.

zaman-zaman sekolah dulu, aku memang suko subjek MATEMATIK..
siyez.. xtipu...!
memang sebaik mungkin le aku usehe kekal kan A untuk subjek ni..
aku bukan budak pandai.. so, kene usehe lebih la..

dalam banyak-banyak cikgu,
 aku sayang cikgu Matematik aku..
(agak pilih kasih kan? )
sebab cikgu xpenah jemu layan kerenah aku bilo aku tanyo soklan Matematik..
hasil nyoOo... aku dapat kekal kan A untuk subjek ni sampai la aku SPM..

pastu... aku masuk matrik..
setan pun mulOoO menghantu... aku jadi malas..
subjek Matematik tetap kesukaan.. tapi kalo da MALAS???
dapat ke result baik?? (jawapan nye TAK)

aku ingat lagi.. waktu tu UPS kat matrik..
aku tak pat jawab..
pastu sampai kat bilik.. aku nangis..
memang terok aku nangis.. x kuar langsung dr selimut..
duduk je dalam selimut tu di temani air matoOo..
kecewo nak mampus.. tapi salah sendiri la kan... he he he

pastu masuk U pulak.. amek ko...!
ado jugak subjek matematik...
waktu tu da x yakin da ngan subjek ni..
rase macam xdo jodoh je ngan subjek ni.. 
hahahhahha..
jangan tanyo aku dapat ape untuk matematik kali ni..

5 comments:

  1. matematik is fun..!! luv it..^_^

    ReplyDelete
  2. haha, suka math! tapi kadang2 bleh giler blajornye kan..math kat matrik mmg membunoh!!

    ReplyDelete
  3. math best. gua dak engineering,tiap2 ari kena ngadap math..haha

    ReplyDelete
  4. best belajar math ni..dulu sy ada 1 subjek math untuk setiap semester..alhamdulillah semua da berlalu pon..heee~

    ReplyDelete
  5. yang komen ni..
    mesti budak2 terer math..
    JELES nye..
    ;(

    ReplyDelete