hah...!

Friday, 22 July 2011

NAK derMe daRah

asSaLaMuaLaikuM....

moOd skang nak cito betapo teringin nyo hati niyh nak
DERME DARAH...

entah napo la naaaaaaaaaaaaak sangat derme darah..
dari dulu laie.. lagi pun, darah yg diderme tu, bolehy mnyelemat kan nyawo manusio..
mungkin satu nyawo.. mungkin duO... mane tau kaaaaan?

kat Matrik dulu, ponah ado kempen derme darah.. tp xckup berat, pastu xpat le derme..
berat mesti le 45KG, pastu bru layak.. nanti darah kono lak uji.. kalo sihat darah tu, boleyh le jadi penderme darah..

kat U, da duo kali da kempen derme darah.. tp disebab kan BERAT xCUKUP, xdapek laaaaaa..
sodeyh tau.. ado sekali tu.. pertamo kali berat aku cukup 43kg..
aku epi sangat2.. ye la.. lagi 2kg cukup la 45kg kan?
pastu tanpe segan silu tibo2 berat turun .. padahal hari derme darah makin dekat..
akhir nye.. xpat jugak derme darah..
kecewo gilOoooo....


2 bulan yang lepas.. aku timbang berat.. la la la la la (^,^)
da 45kg da...
pastu tadi aku g timbang lagi.. owh sukoOo sukoOoO..
berat aku masih 45kg...
tp bilo nak derme darah niyh? berat da cukup niyh... =.="

2 comments:

  1. gi la.. pusat darah tampin.. ke pilah ke.. g derma situ... direct ke hosptal...

    aku pernah skali.. nk lg sbnr nye.. tp x taw la bile.. since drh kite ni drh pemurah... elok drma.. ehehehe

    kwn2 aku masa ilp dlu ade.. yg x nak derma.. sbb die kata. die x nak bg drh die kt org yg ntah2 bukan islam.. pemusnah agama... die cam ustad2 skit konon eh... wat a bullshit

    ReplyDelete
  2. hahahha.. boleyh pulak dio pikir mcm tu..
    apooOo la..
    darah boleyh selamat an nyawoOo..
    xkisah la nyawoO sapo kan...

    ReplyDelete