hah...!

Wednesday, 13 July 2011

bile riNdu bertaNdang (^,^)

duk KMPH, sbona eyh x cukup setahun pun.. serious...! xcukup 365 ari pun aku duk KMPH..
tp, soNok.. ghamai kawan.. yeeeeeeeeeeeeeeezaaaaaaa...!

dlam maso xsmpai setaun tu, aku rapat ngan eaMy, waNi, taSnim... skaNg memasing da jauh da..
eaMy kat UtHm, johor
waNi kat UPM, serdang (xadil, wani dekat ngan umah)
taSnim kat UMS, sabah (dio la paling jauh sekali)



aku rindu kowang.. TAK TIPU... ! kowang kan suko layan aku merepek..
tlingo kowang la tlingo yg paling koba (kebal) ponah aku tau, sbb mampu bertahan ngan mulut aku yg suko bcakap,mmbebel xsudah niyh... dashat r kowang...! tabik tabik...

duk umah niyh, aku layan peraSan.. hehehhehe.. sambil tgk2 gamba kito sesamo dulu.. RINDU weyh..
aku SAYANG kowang.. (malu nyo kalo cakap dopan2, tulis kat sini, berani le)
mmg xsangke la, kejap je kwan ngan kowang.. tp mmg bagi kesan HEBAT la kat diri aku..
time kasih, jadi kawan aku..

aku xtau la nk gambar kan mcm mano perasaan aku kat kowang.. (bukan lesbian ok..!)
hanye ALLAH je dpat balas jaso kowang kat aku.. semoge ALLAH kurnia kan kesejahteraan, lindungi kowang dr kecelakaan, bg kesihatan yg baik, kalo ikot kan bnyak doa aku untk kowang.. xkan nk tulis sume plak an.. semoge ALLAH perkenan kan, amin ^.^

aku rindu nk lepak ngan kowang.. dgr kowang cito macam2.. blaja samo2 siap an sgalo tutor, lancar an formule, jalan g kuliah.. PALING BEST, makan karipap.. kan kan..? eamy ngan wani paling rajin g rebut2 karipap wktu nk boli tu.. aku ghaso la an, aku xponah.. aku makan je.. hehehhe..
lepak kat MM.. weyh.. rindu eyh.. xtau la nk ckap mcm no...

meh nengok gamba yg masih lam simpanan aku niyh...

  ni waktu kito kuar poie kuantan

                  lam bilik tutor

ni waktu kite ceroboh masuk cubic fizik/kimia..?
 kowang da lencun, tp nak jugak bergamba, gilOo kemere.!
dalam MM, posing je lebey.. last2, xboli papo pun kan..


kite kat mane2 pun nk bergmba kan, tandas pun jadi jerk ;)
 men kayak.. kito ngan 'ketue'... ingt laie x?

 soklan cepu mas, apo makno tgn tu? kito je tau.. hehehhe..!

    

eleyh suko eyh...


kowang selalu ado lam hati aku.. walo jauh mano pun, walo lamo xjumpo... kowang totap kawan aku..
meh le jadi kawan aku selagi hayat di kandung badan...
(sayu sayu)
jutaan terime kasih, sbb jadi kawan aku.. terime baik buruk aku.. maaf andai bnyak wat salah, kowang terase ati pape..
              

                                                                                                              -imah-eamy-wani-tasnim-

2 comments:

  1. cheq kenal -.- bukan kenal lah familiar dgn muka tasnim tuu!

    ReplyDelete
  2. tasNim blog C... C bape xperasan lak...

    ReplyDelete